Attack on Titan Season 2 Episode 12 Subbed [END]

Attack on TItan / Shingeki no Kyojin Season 2 Episode 12 Subbed

=======>Shingeki no Kyojin Season 2 Episode 12 Subbed is Online<=======

360p 720p 1080p Fast


About Episode :
Episode no. – Attack on Titan Season 2 Episode 12 Subbed
Episode Title – “Scream”
Subtitles : English (US)
Summary – Eren’s confrontation with a smiling Titan raises questions about his powers, but any answers will come at a cost.

  • Dwaipayan Dey

    Kid watches while step mom gets banged.

    • Imalka Deshan

      lmao cant wait for season 4

    • Der Slendy

      Bruh …

    • ima_person347

      That’s so fucked up but I get it and I’m dying

    • Orangey-chan

      i dont get it

  • Jahkeem Imsofaded Byrne

    waiting patiently for episode 12 34 minutes 5 secs

  • Angelina Cammarata

    Almost here

  • Jochar

    i cant wait until season 4 comes out, i think its gonna come out 2025 or 2035.

    whats your guess?

    • yunus özkan

      2018

    • Imalka Deshan

      season 3 is confirmed for 2018

      • 雷人

        yeah… but we’re talking about season 4 which will have all the juicy stuff XD

        • Imalka Deshan

          ya 🙂 i want that beast titan vs ….

      • Jochar

        Is that really true???

        Den 17 juni 2017 4:46 em skrev “Disqus” :

      • Andy

        Except season 2 was “confirmed” for 2016

  • Shakthi akash

    Is this final episode of season 2

    • Jochar

      yes 🙁

      • Devin Smith

        Are you sure cause season 1 was I think 70 episodes

        • k0mik0

          Yeah, it’s the final episode. Apparently the third season will be out in 2018 though.

        • Ahmad Hussein

          Yeah season 2 was half the length of season 1, feelsbad

  • Imalka Deshan

    omg i cried when eren used coordinate. and mikasas face is really cute. waited so much to get this from manga.

  • Cyrus Francisco

    Can’t wait to watch season 3 with my grandchildren in 2089

    • OnyxSinon

      apparently its coming out next year and confirmed

    • brent hershberger

      If you looked into it they said it season 3 will come out 2018. Everybody who actually likes attack on titan knows this

  • OnyxSinon

    mikasa is so god damn pretty omg

    • AJ Tatum

      ikr

  • Maxell

    wtf for the first time we see Zeke

  • CESlay

    Armin is like EREN AND MIKASA STOP TALKING AND HELP ME

  • CrimsonQueen

    Levi showed emotion….. Levi actually had some screentime

  • Darius Ciueci

    MIcasa just jacked off while that blond dude got eaten,I mean c mon,let’s make it a bit more realistic

    • MR. Popper

      well to be fair Mikasa was injured and couldn’t walk

  • Isaiah quezada

    Who else is gonna go read the manga now?

  • Aaron Kwok

    bruh the beast titan identity looks like aqua man lool

  • danyoon

    spoilers:

    the coordinate ability they were talking about is the king’s power passed down through the royal family, aka the ability to control titans. this is also how the first king created the wall. grisha, eren’s dad, is also a titan shifter and one day ate the shifter holding the coordinate ability (titan’s unique abilities are able to be obtained by other shifters if their spines get eaten). i think it was when eren was injected with that syrum, he transformed into a titan and ate his dad in order to become a titan shifter.

    • ShadowBlazer555

      It is said u need the original blood line to activate the ability so he activated it when he touched the smiling titan who had the royal bloodline

    • Orangey-chan

      NO SPOILERS I DIDNT READ IT BUT PLZ DELETE UR COMMENT FOR ANYONE WHO READS IT BY ACCIDENT PLZ DONT BE CRUEL

      • Pahyton Carranza

        If you read the manga you wouldnt think of it as a spoiler.

        • Orangey-chan

          That’s why it’s called anime.

  • Jessa Nova

    🙁 🙁

  • Orangey-chan

    omk this is my favorite episode ever, ALSO AM I THE ONLY ONE WHO SAW MIKASA TRY TO KISS EREN AND HE DODGED IT LIKE A MOFO?!?! xD also wow my ship is finally sailing ugh they are so cute finally Eren shows affection towards mikasa its so cute… and poor Armin like ey love birds do u mind saving me from being eaten?

  • Orangey-chan

    Hannes… :’c he was like their dad… ugh i cant believe this

  • Orangey-chan

    This is so cute… when Mikasa is injured and can’t help herself, even if Eren couldn’t fight he wasn’t gonna give up and protected her to the end, he didn’t even know he had that power, but he wasn’t gonna back down, that’s why I love Eren :’)

  • Orangey-chan

    Finally Ymir stopped pissing me off -.- sigh smh she finally got her shit together

  • Orangey-chan

    and i SHIPP CONNY AND HISTORIA

  • Orangey-chan

    IS it just me or is the animation in this episode sooooo good

  • SUPERTARP

    erwin is a goddamn trooper

  • vishalassassin

    zeke ( the beast titan ) have the power to control the titans because already have royal blood, but eren needs historia to control it. waiting for the next chapter on manga

  • Fletcher Carroll

    Controls giants w/ his mind??? umm… That synopsis just cut a whole season off from this Anime. This is not One Piece; the repetition of trashing the reasons/winnings/endings of the story onto the main character is a bad move. Attack on Titan has a much deeper introduction on average cities&areas, there shouldn’t be one Hero (Eren) that solves every problem , and to scream each time, at a ratio like 1/3 episodes. The explanation of different types of Titans on season 2 really got confusing and made me forget the rules on the walls, but Eren is always right, Always.

  • Isabel

    Please don’t spoil anything to those who haven’t read the manga!! The identity of the Smiling Titan is huge and you spoiling it would be horrible.

  • Isabel

    damn the violin playing during the first scene before the intro is lit

    sQUEAK -SQUEAK -SQUEAK

  • Abby Prince

    Levi’s face when he found out titans were humans though

  • tensaibakabon

    the scene before ending is so cool. the soundtrack of this anime is just way too awesome

  • Ninox_yt

    Did levi realy changed his face that impossible

  • Lol

    I hope that they will make a movie that Eren and Mikasa will really gonna kiss…

  • roronoa zoro
  • DaB055

    I’ve come back several times to re watch erens scene, I think you know which one I’m talking about 😉 and I just have to appreciate how well the voice actor was performing .

  • Jimmy

    who was that guy on top of the beast titan?

  • YO GAMES

    i am going to read the manga cant wait for the anime to proceed this is a awesome story and they should make a movie searies tooo..

  • deTolbyOtsutsuki

    Where’d the beast titan go?